Po kompletním přepracování (prvním od uvedení na trh v roce 2003) se nový model 370Z nyní vyznačuje zkráceným rozvorem, karosérií s větší mírou využití lehkých materiálů, novým motorem s vyšším výkonem a novou sedmistupňovou automatickou převodovkou s řazením pádly. Dále je vybaven systémem automatické úpravy otáček při podřazování u ručního řazení - vůbec prvním na světě.

Motor má více síly a ochotněji se vytáčí

Model 370Z je poháněn šestiválcem 3,7 l s technologií VVEL (Variable Valve Event and Lift – systém ventilového rozvodu s proměnným zdvihem a časováním).
Kromě vyššího zdvihového objemu se nový motor vyznačuje lepším rozložením síly až k horní hranici 7500 ot./min., lepším výkonem v nižším pásmu otáček a vyšším točivým momentem v horním pásmu, což má přinést zcela nové zážitky z jízdy.

Ve srovnání s předchozí konstrukcí je přibližně 35 procent součástí motoru nových. Hodnoty výkonu, točivého momentu, spotřeby i emisí nejsou dosud pro Evropu definitivně určeny.

Nissan 370Z (modelový rok 2009):. Nissan 370Z - interiér se liší jen v detailech.

K novému motoru je možné si vybrat ze dvou nových, technicky vyspělých převodovek. Šestirychlostní manuální převodovka s krátkým odstupňováním je, jako první na světě, vybavena systémem „SynchroRev Match“, který automaticky ladí otáčky při podřazování.

Nové "zetko" nabídne sportovnější interiér

Design exteriéru obsahuje záměrné odkazy na styl modelu 240 – uhlazený aerodynamický tvar a pocit „dynamického pohybu“ díky výrazně vysazené střeše a opticky nízko položenému těžišti.

Nissan 370Z (modelový rok 2009):. 370Z - základní tvar karoserie je stejný, jiná jsou zadní světla. Foto: Nissan

Kompaktnější vnější rozměry a širší využití lehkých materiálů pomohly snížit hmotnost, ale konstrukce karosérie se celkově zpevnila a získala i vyšší tuhost. Pozornost věnovaná detailu a funkčnosti je evidentní v designu celého exteriéru.

Proti předchozí generaci je vylepšeno i vnitřní uspořádání, zavazadlový prostor je větší a lépe přístupný.