Článek
Gallardo Spyder používá klasickou plátěnou střechu, ovládání zajišťují malé elektrické motory, které z kupé dovedou udělat kabriolet za 20 vteřin.
Motor je použit stejný jako u verze kupé – vidlicový desetiválec se zdvihovým objemem 5,2 litru a výkonem 560 koní při 8000 otáčkách a 540 Nm točivého momentu.
: Interiér je stejný jako u Gallarda LP 560-4. Foto: Lamborghini
Automatická převodovka E-Gear nyní podle Lamborghini řadí o 40 procent rychleji. Na stovku zrychlí Gallardo LP 560-4 Spyder za rovné čtyři vteřiny a dech mu dojde až při šílených 324 km/h. Pro lepší představu, akcelerace z 0 na 200 km/h trvá 13,1 vteřin.
:. Co dodat? Nekompromisní pohled Gallarda LP 560-4 Spyder. Foto: Lamborghini
Poháněná jsou všechna čtyři kola, přičemž zadní náprava je výrazně preferována (poměr 30:70). Nechybí zadní samosvorný diferenciál a elektronická uzávěra diferenciálu vepředu. V příplatkové výbavě nechybí speciální karbonovo-keramické brzdy.
Spyder se do prodeje dostane na jaře 2009, prodejní cena zatím není stanovena.
:. Střechu Gallardo odhodí za 20 vteřin. Foto: Lamborghini