Hlavní designovou změnou je přední maska – nový je nárazník, díky kterému vypadá C1 poměrně dynamicky. Chromovaná lišta, která je součástí druhé úrovně výbavy, navíc podtrhuje zaoblenost nového nárazníku. I tak si změn asi málokdo všimne a odlišit původní a nový model v silničním provozu budou mít problém i automobiloví znalci. Nové jsou dva barevné odstíny - šedá Mica a modrá Electra.

Citroën C1 po faceliftu (modelový rok 2009):. Citroën C1 po faceliftu se změnil jen velmi málo. Foto: Citroen

A co se změnilo uvnitř? Nové jsou dva látkové potahy, kterým dominuje tmavě modrá a tmavě červená barva. V některých zemích se na trhu objeví třetí verze výbavy, která bude zahrnovat čalounění v kůži a látce Alcantara. U této úrovně jsou součástí sériové nabídky klimatizace, litá kola a audio systém s přehrávačem CD.

Citroën C1Citroën C1 - první generace před faceliftemfoto: Citroën

Motory jsou k dispozici dva, stejné jako doposud. Turbodiesel s výkonem 40 kW a točivým momentem 130 Nm při 1750 otáček. Vyznačuje se kombinovanou spotřebou 4,2 l / 100 km. Tento motor je spojený s pětistupňovou manuální převodovkou.

Druhým agregátem je litrový tříválec s výkonem 50 kW/min a točivým momentem 93 Nm při 3 600 ot/min. Kombinovaná spotřeba paliva je v jeho případě 4,5 litru na 100 km. Tento benzínový motor je spojen buď s pětistupňovou mechanickou převodovkou nebo s pětistupňovou pilotovanou manuální převodovkou SensoDrive.

Citroën C1 po faceliftu (modelový rok 2009):. Citroën C1, pětidvéřová verze. Vyrábí se i třídvéřová. Foto: Citroen