Nissan tvrdí, že GT-R zajel na Ringu čas 7:29:03 (a dokládá to i na on-board videu). Za volantem byl hlavní testovací jezdec Nissanu Tochio Suzuki. Takovýto čas je na auto za 2,3 miliónu korun fantastický, je rychlejší než u podstatně dražší 911 Turbo a  velmi blízko tomu, co na „Zeleném pekle“ jezdí Pagani Zonda F nebo Porsche GT.

Porsche se to nezdálo, vedení firmy z USA sehnalo jedno GT-R a otestovalo ho společně s 911 Turbo a 911 GT2, které GT-R na Ringu „papírově“ porazilo. Výsledek byl zajímavý, GT-R zajelo okruh za 7:54, Porsche 911 Turbo za 7:38 a GT2 za 7:34.

Porsche 911 Targa (modelový rok 2009):. Porsche neuvěřilo časům Nissanu a zajelo vlastní kolo na Ringu. Jel ovšem jezdec na plný výkon? Foto: Porsche

Chybí přesná specifikace použitých pneumatik

Podle Porsche musel mít Nissan GT-R polozávodní pneumatiky a možná i víceoktanový benzín. Nissan na kousavou odpověď dlouho nečekal a vzkázal Porsche, že jejich testovací jezdci nejsou tak rychlí jako oni. Japonci také popřeli použití víceoktanového benzínu, ale zcela neupřesnili použité pneumatiky. Závodní ale prý nebyly.

Možná by stálo za to, uspořádat závod pod dohledem komisařů. Vzhledem k tomu, že neexistuje jakákoliv metodika měření časů na Ringu, mohlo by to ukončit dohady o zajetých časech.

Oficiální stránky okruhu jsou najdete zde, seznam nejlepších časů pak na těchto stránkách.