Mezi škodovkami, které by se měly v Indii v nejbližších letech objevit má být podle mluvčího Škody Auto Černého například fabie combi a také její sportovní verze. "Model Fabia byl na indickém trhu akceptován nad naše očekávání," podotkl Černý. Firma by ale chtěla prodávat právě i auto levnější než fabie, které je zatím podle mluvčího ve stadiu úvah.

Nová auta by měla v následujících letech posílit pozici české automobilky na indickém trhu, kde ji v současné době patří desátá pozice. "Rádi bychom se během tří až pěti let dostali mezi prvních pět," dodal Černý.

Letos je cíl 20 tisíc vozidel

Škoda Auto loni v Indii prodala zhruba 13 000 aut, během letošního prvního pololetí to bylo již 9556 vozů. Dá se tedy předpokládat, že za rok 2008 prodá automobilka v Indii okolo 20 000 aut. V dalších letech by však tato čísla měla být výrazně vyšší.