Podle odborníků ztrácejí auta do dvou let po svém prodeji 20 až 40 procent původní ceny, mnohdy se na ně přitom ještě vztahují záruky a další výhody poskytované při prodeji nových vozů. Tulpa cenu prodávaných vozů v rámci programu nespecifikoval, uvedl jen, že bude výrazně nižší, než u nových aut.

Program, na kterém spolupracuje se společností ŠkoFIN, je rozdělen na dvě části. V rámci kategorie Roční vozy bude nabízet automobily značky Škoda s maximálním stářím 18 měsíců a do 30 000 ujetých km. Na tyto vozy bude v rámci programu poskytovat dvouletou záruku včetně možnosti výměny auta.

Druhou kategorií budou Vyzkoušené vozy, kde budou obchodníci prodávat nejen škodovky, ale vozy všech značek do pěti let stáří se servisní knížkou.

Nový Seat León FR
:. Podobnou značku jako Auto-plus provozuje také firma Import VW Group, která do Česka dováží koncernové vozy VW, Seat a Audi. foto: Seat

V programu Škoda Plus je nyní zapojeno 14 autorizovaných prodejců Škody, kteří jej testují. Zdrojem prodávaných aut by měly být mimo jiné referentské vozy, které získá ŠkoFIN v rámci operativního leasingu.