Nové varianty vozů Carrera 4 a Carrera 4S, vždy v provedení jako kupé a kabriolet, nabízí díky nově použitým technologiím ještě větší radost z jízdy při značně nižší spotřebě paliva.

Intenzivnější zážitek

Precizní reakční rychlost nového, elektronicky řízeného pohonu všech kol nabízí zákazníkům ještě intenzivnější zážitek z jízdy, především pak v souhře s novými boxerovými motory s přímým vstřikováním benzínu a s převodovkou Porsche s dvojitou spojkou (PDK), kterou lze volitelně zakoupit.

Nová generace motorů se vyznačuje v závislosti na zvoleném typu nárůstem výkonu až o 8,5 %, nižší spotřebou paliva až o 12,9 % a o 15,4 % nižšími emisemi CO2. U motoru o objemu 3,6 l vzrostl výkon o 20 k na 345 k (254 kW).

Porsche 911 Targa (modelový rok 2009):. Porsche 911 Targa (modelový rok 2009). Klasické linie v moderním kabátu. Foto: Porsche

Současně má například Carrera 4 kupé s převodovkou Porsche s dvojitou spojkou (PDK) spotřebu pouhých 10,1 litrů na 100 km.

U nové generace Carrera 4 a Carrera 4S nahrazuje elektronicky řízený Porsche Traction Management (PTM) dosavadní pohon všech kol s lamelovou viskozní spojkou.

Nový bleskurychlý automat - PDK

Systém vyvinutý pro vůz 911 Turbo modifikovaný pro modely Carrera v sobě spojuje radost z jízdy typickou pro Porsche s ještě větší jízdní stabilitou, trakcí a jízdními vlastnostmi dále vylepšovanými sériovou mechanickou uzávěrkou zadní nápravy.
Nové sportovní vozy s pohonem všech kol mají sportovní manuální převodovku se šesti rychlostními stupni.

Jako alternativu lze zvolit novou převodovku Porsche s dvojitou spojkou, která nahrazuje dosavadní automatickou převodovku s měničem Tiptronic S a má kratší dobu řazení a nižší spotřebu paliva. Převodovka s dvojitou spojkou má sedm rychlostí, které se řadí elektrohydraulicky bez přerušení tažné síly.