Čistý zisk za tři měsíce do konce června činil 10,30 miliardy jenů. Ve stejném období loni společnost naopak vykázala ztrátu 8,23 miliardy jenů. Tržby se zvýšily o 30,4 procenta na 610,1 miliardy jenů. Prodej vozů byl mimořádně vysoký v Rusku a na Ukrajině, které vyrovnaly i propad poptávky na trzích v západní Evropě.

Mitsubishi dodala, že poptávka na zralých trzích byla mimořádně slabá. Zájem o nová auta se snižuje hlavně ve Spojených státech, a společnost tak musí snižovat výrobní kapacitu ve své místní továrně. Zlepšuje se však výhled v Evropě díky novým projektům s francouzskou PSA Peugeot Citroën, včetně společné továrny v Rusku a partnerství při vývoji a výrobě elektrických vozů, napsala agentura Reuters.

Na českém trhu prodala automobilka loni kolem 1 500 osobních a užitkových vozů a na trhu měla zhruba procentní podíl. Letos plánuje prodat 1 800 aut a do pěti let chce prodej v Česku zdvojnásobit.