“Chceme všem ukázat, že vozy s nízkými emisemi mohou být také atraktivní,” říká Andreas Sittel, vedoucí projektu OSM. “Není žádný důvod, proč by vůz ohleduplnější k životnímu prostředí nemohl zároveň vypadat skvěle – a mít sportovní charakter a poskytovat radost z jízdy.”

Přední světla jsou včleněna do předku vozu a táhnou se od nosu vozidla k hornímu okraji blatníků tak, aby působila dojmem, že jsou součástí původní karoserie. Sedadla a obložení dveří jsou potažena modrým koženým materiálem s lesklým efektem a jiné části bílou kůží, v harmonii s barvou karosérie, jež je vyvedena v originálním odstínu nazvaném Mystic pearl.

Honda OSM:. Honda OSM: designově povedená, ale jak jezdí? Nevíme. Foto: Honda

Jízdní výkony nejsou známy

Hlavní ovladače a funkce jsou řidiči údajně k dispozici v dosahu jeho ruky na panelu, který se stáčí dolů napravo od řidiče. Ve středu umístěná polosekvenční řadicí páka ovládá převodovku, naladěnou prý tak, aby poskytovala radost z jízdy, stejně tak i ovladače řazení umístěné na obou stranách volantu. Přímo do řadicí páky je integrováno módní červené tlačítko zapalování.

Honda OSM byla navržena ve vývojářském centru Hondy v německém Offenbachu. V současné době je model Honda OSM designérskou studií a neplánuje se, že by byla zahájena jeho výroba. Bližší informace o jízdních výkonech Honda nesdělila.

Honda OSM:. Interiér zaměřený na řidiče. Foto: Honda