Dvousedadlový sporťák váží pouze 900 kilogramů, takže s ním dvoulitrový 240koňový motor (180 kW při 6500 otáčkách) dokáže pořádně zacvičit. Nízká hmotnost je také důležitá pro mrštné ovládání, což tohle pouhých 117 centimetrů vysoké auto nepochybně bude mít. Nízkou hmotnost se podařilo zachovat i díky použití lehkého hliníku.

Mastretta MXT:. Mastretta MXT - 117 cm vysoké auto vypadá dostatečně sportovně. Foto: Mastretta

Důležitou zprávou je i to, že mexický sporťák nejenom že má rozložení téměř blízké ideálnímu 50:50, ale rovněž má pohon zadních kol, takže by neměl být problém donutit k auto k přetáčivým smykům. Brzdy mají rozměr 293 mm, jsou odvětrávané a nechybí jim ABS.

0 - 100 km/h kolem pěti vteřin

Stovku zvládne MXT kolem pěti vteřin a rozjede se až na 230 km/h. Převodovka je samozřejmě manuální a má pět stupňů. Dvoulitrový čtyřválcový motor z Fordu přináší 250 Nm točivého momentu.

Přibližně osmdesátka z plánovaných 150 vozů (v tomto roce) dostane pravostranné řízení. Popisovaný automobil je na prodej za 32 999 anglických liber, tedy přibližně 970 000 korun. Nevýhodou je, že tuhle značku v Evropě skoro nikdo nezná a problém by také mohl nastat při opravách a servisu automobilu.

Mastretta MXT:. Mastretta MXT - pohon zadních kol je pro auto této kategorie nutnost. Foto: Mastretta