Naftová jedna-čtyřka nabízí 80 koní výkonu (59 kW) a má delší převody. Vozidlo kvůli tomu sice hůře akceleruje, nicméně spotřeba paliva je nižší. Motor má standardně filtr pevných částic.

Spotřebu dále snižuje o 10 kilogramů nižší pohotovostní hmotnost a pneumatiky s nižším valivým odporem. Kombinovaná spotřeba činí 4,1 litrů nafty na sto kilometrů a emise CO2 109 gramů na kilometr.

Nová Fabia - k standardní pětidvéřové verzi si můžete poručit bílou střechu á la Mini Cooper.:. Fabia 1,4 TDI má ve verzi Greenline spotřebu o 0,5 l nižší než u běžných verzi s tříválcovým turbodieselem. Foto: Škoda Auto

U obdobného modelu s motorem 1,4 TDI (bez DPF) je kombinovaná spotřeba o malinko vyšší - 4,6 l nafty a emise CO2 v tomto případě činí 120 gramů na kilometr.

Základ lehce nad 400 tisíc, kombi o dvacet tisíc korun dražší

Škoda mohla na svém prvním "ekologickém" autě zapracovat více, tato nabídka nám přijde zajímavá pouze marketingově. Nicméně, snaha se cení notabene když ekologická nebo pseudo-ekologická auta obecně jsou nyní v západním světě docela v módě.

Fabia 1,4 TDI Greenline vychází z výbavy Ambiente a jak již bylo řečeno, prodejci Škody si za ni účtují od 402 900 korun.