Shrňme si, co už víme: Californii pohání benzínový osmiválec s objemem 4,3 litru a největším výkonem 460 koní (338 kW), kterých dosahuje při 7 500 otáčkách za minutu.

Ferrari California - nové fotografie, tentokráte s modrým lakem.:. Ferrari California - kufr má solidních 360 litrů, pro chalupáře ale California zrovna není. Foto: Ferrari

Skládací střecha je vyrobena z hliníku a složí se (rozloží) za 14 sekund, což je rekordně rychle. Ferrari dále uvedlo, že při 200 km/h vytváří karoserie přítlak sedmdesát kilogramů.

Ferrari California - nové fotografie, tentokráte s modrým lakem.:. Ferrari California - nové fotografie, tentokráte s modrým lakem. Foto: Ferrari

Zrychlení z nuly na stovku zvládne novinka z Maranella pod 4 vteřiny, i když údaje o přesném zrychlení či maximální rychlosti zatím výrobce nechává v tajnosti. Převodovka je automatická, má dvě spojky a sedm rychlostních stupňů. Vysoká spotřeba asi mnoho majitelů trápit nebude, nicméně údaje z laboratorního měření udávají 13,2 litrů v kombinovaném režimu.

Střecha se skládá rekordně rychle - už za 14 vteřin je dole.:. Střecha se skládá rekordně rychle - už za 14 vteřin je dole. Foto: Ferrari

Poháněná jsou samozřejmě zadní kola. Brzdy budou odpovídat charakteru vozu: dodává je věhlasná firma Brembo a jsou karbon-keramické.

Zavazadlový prostor činí solidních 360 litrů. California měří na délku 4,56 metru a je 1,9 metru široká. Údaje o maximální rychlosti či přesném zrychlení na 100 km/h si zatím výrobce nechává v tajnosti.

S nandanou střechou je California také sexy... :. S "nasazenou" střechou je California také sexy. Foto: Ferrari