Bentley Continental Flying Spur pro modelový rok 2009 prošel pouze mírnými designovými změnami - ostatně, u britského aristokrata na kolech se ani nic jiného nečeká. Jiná je přední maska s větším otvorem pro nasávání vzduchu, zadní nárazník nebo provedení litých kol.

Uvnitř vozidla by nyní měl být větší akustický komfort díky novým izolačním materiálům. Novinkou je patnáctireproduktorový audiosystém s výkonem 1100 Wattů. Nové jsou rovněž tlumiče pro ještě větší jízdní komfort.

Bentley Continental Flying Spur má pod kapotou benzínový dvanáctiválec:. Bentley Continental Flying Spur má pod kapotou benzínový dvanáctiválec. Foto: Bentley

U silnější verze Speed může řidič ve zrychlení závodit se supersporty - z nuly na 96 km/h sprintuje dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec za 4,5 sekund a dosahuje maximální rychlosti 322 km/h. Navíc má motor po úpravě výkon 449 kW (610 k) a točivý moment a 750 Nm točivého momentu.

Auto je samozřejmě hodně těžké, váží bezmála 2,5 tuny. Průměrnou spotřebu paliva počítejte kolem dvaceti litrů na sto kilometrů. Při těžší noze to nebude méně než 25 litrů.