Oba vozy na první pohled zaujmou svým netypickým zaobleným vzhledem z bočního pohledu připomínajícím obrovskou naleštěnou kapku. Jejich čelní profil plynule přechází až k zadním "křidélkům" a spolu s panoramatickým čelním sklem, "vypouklou" střechou a na ni navazující "useknutou" zádí velmi prospívá celkové aerodynamičnosti, která právě u vozů třídy MPV nebývá na příliš vysoké úrovni.

Neobvykle je řešen i elegantní interiér plný "oblin", který u obou vozů nese společné prvky. Na první pohled zaujme centrální "klenba", která se táhne celou délkou interiéru a slouží jak k ukotvení sedadel, tak i k odložení drobných zavazadel. Řidič zde nalezne hliníkovou řadící páku a ovládání topení, klimatizace, navigace a autorádia.

:. Zajímavé složení zadních sedadel u modelu Be BOP

Na konci centrálního oblouku jsou pochromované hodiny, na které lze bez problému vidět z každého sedadla. Dvě boční "klenby" táhnoucí se v délce dveří slouží k opoře a oddechu pasažérů. U modelu Be BOP SUV se zadní sedadla stisknutím jediného tlačítka sklopí a po "lyžinách" zasunou pod přední sedadla, čímž se rozšíří zadní přepravní prostor.

Sportovnější BE Bop bude vybaven čtyřválcovým benzínovým motorem 1.6 16V dávající výkon 165 kW (225 koní) s maximálním točivým momentem 300 Nm. Be BOP SUV bude mít k dispozici benzínový čtyřválec 16V o obsahu 2.0 litrů s výkonem 165 kW (225 koní) a maximálním točivým momentem 300 Nm. Stejně jako jeho "sportovní bratr", bude i Be BOP SUV vybaven šestistupňovou automatickou převodovkou.