Hlavní obsah

BMW plánuje výrazné zvýšení prodeje v Indii

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Německá automobilka BMW hodlá výrazně zvýšit prodej na rychle rostoucím indickém trhu poté, co v Indii rozšířila výrobní kapacity. Řekl to ve čtvrtek prezident indické divize Peter Kronschnabl.

Článek

V roce 2008 hodláme zákazníkům v Indii dodat 2000 automobilů," řekl Kronschnabl. Prodej by tak stoupl o více než 44 procent z loňských 1387 automobilů. BMW soupeří na indickém trhu s luxusními vozy s německými konkurenty Daimler a Audi. Očekává se, že celkový prodej luxusních aut v Indii se do roku 2010 více než zdvojnásobí z loňských 4400 vozů.

Společnost BMW v lednu podle Kronschnabla zvýšila roční kapacitu své indické továrny na 3000 vozů z předchozích 1700 vozů. Tento krok si vyžádal 750 000 dolarů (12 miliónů Kč). Kronschnabl upozornil, že firma neplánuje výstavbu dalšího závodu v Indii, protože objem prodeje je zatím nízký.

Na zvyšování prodeje a výroby v Indii nyní pracují i další automobilky. Česká Škoda Auto chce v zemi v letošním roce zdvojnásobit montážní kapacity a zkompletovat tam asi 30 000 vozů. Škoda v Indii využívá výrobních linek tamních továren a vozy sestavuje převážně z dovezených dílů.

Reklama

Související témata:

Související články

Třicet let BMW Individual

Speciální divize BMW M, BMW Training a BMW Individual slaví třicetiny. O sekci Motorsportu toho je na povídání víc, takže v budoucnu si necháme tento skvost...

BMW hodlá expandovat do třídy levných vozů

Automobilka BMW neprodává zrovna lidové vozy. To by se však mělo změnit. V budoucnu se prý chce více zajímat o trh s automobily, které mají nízké výrobní...

Test BMW 123d: škola driftu

Mít doma BMW je snem mnoha motoristů. Jenže ne každý bavorák je tím správným bavorákem. Všechny sice mají výborný podvozek, ale k tomu to chce nějaký solidní...

Výběr článků

Načítám