V roce 2008 hodláme zákazníkům v Indii dodat 2000 automobilů," řekl Kronschnabl. Prodej by tak stoupl o více než 44 procent z loňských 1387 automobilů. BMW soupeří na indickém trhu s luxusními vozy s německými konkurenty Daimler a Audi. Očekává se, že celkový prodej luxusních aut v Indii se do roku 2010 více než zdvojnásobí z loňských 4400 vozů.

Společnost BMW v lednu podle Kronschnabla zvýšila roční kapacitu své indické továrny na 3000 vozů z předchozích 1700 vozů. Tento krok si vyžádal 750 000 dolarů (12 miliónů Kč). Kronschnabl upozornil, že firma neplánuje výstavbu dalšího závodu v Indii, protože objem prodeje je zatím nízký.

Na zvyšování prodeje a výroby v Indii nyní pracují i další automobilky. Česká Škoda Auto chce v zemi v letošním roce zdvojnásobit montážní kapacity a zkompletovat tam asi 30 000 vozů. Škoda v Indii využívá výrobních linek tamních továren a vozy sestavuje převážně z dovezených dílů.