O sporťáku jsou jisté dvě důležité informace: poháněna bude zadní náprava (rozhodně to vítáme) a o pohon se bude starat plochý motor s protilehlými válci (boxer), který má „na skladě“ Subaru. Uvedení na trh je naplánováno na konec roku 2011. V současné produkci nemá Toyota ani Subaru dvoumístný sportovní vůz, Toyota v minulosti vyráběla Celicu a Supru. Bližší informace o novém automobilu zatím nejsou známy.

Obě firmy chtějí také vybudovat nový montážní závod pro výrobu automobilů ve městě Oizumi-machi, které leží v japonské prefektuře Gunma. Subaru dále provede restrukturalizaci svých výrobních činností a přebuduje prodejní síť vozů Subaru na japonském trhu.

Toyota a Subaru spojily síly už v říjnu 2005, kdy TMC (Toyota Motor Company) a FHI (Fuji Heavy Industries) spojily své zdroje v oblasti výzkumu a vývoje i výroby. Toyota vlastní v Subaru majetkový podíl, do budoucna plánuje jeho zvýšení na 16,5 procent.