Základem pro tuningovou úpravu se stal Golf R32 s 3,2 litrovým benzínovým šestiválcem. Už v sériovém provedení je tento Golf hodně rychlý, ovšem po úpravě německou společností Abt přibylo dalších 120 koní. Celkový výkon tedy dosahuje 370 k (272 kW).

Zvýšení výkonu dosáhl Abt úpravou řídící jednotky a instalací kompresoru, kombinovaného s vodou chlazeným mezichladičem plnicího vzduchu. Nyní údaje, které vás určitě zajímají - z klidu na 100 km/h sprintuje Golf ABT R32 za rovných 5 sekund, tedy o citelných 1,2 sekundy rychleji než sériová er-třicetdvojka. Maximální rychlost díky vyššímu výkonu narostla o 20 km/h na 270 km/h.

Patřičných úprav doznal i podvozek, aby zvládnul vyšší výkon. Jako třešničku na dortu přidal Abt devatenáctipalcová litá kola obutá do nízkoprofilových pneumatik.

VW Golf upravený od německé tuningové firmy Abt.

:. VW Golf upravený od německé tuningové firmy Abt