Prodávat se bude za cenu 2 492 500 Kč, za což nabídne jak hodně výkonný motor, tak i speciální výbavu.

Zvnějšku lze nový Touareg R50 rozpoznat podle jednadvacetipalcových litých kol typu „Omanyth“ s pneumatikami šířky 295, modře lakovaných brzdových třmenů, rozšíření podběhů kol, bočních prahových lemů či modifikované mřížky chladiče.

Sériová výbava zahrnuje pneumaticky odpružený sportovní podvozek snížený o dvacet milimetrů.

Dále čtěte:
Volkswagen Touareg R50: vrchol se posouvá

V interiéru Touareg R50 nabízí sportovní sadu sedadel potažených antracitově zbarvenou kůží „Nappa“. Stejným logem jsou opatřeny také nerezové lišty prahů u dveří řidiče a spolujezdce. Celkem pěkné je i leštěné hliníkové obložení interiéru v provedení „Engine Spin“, stejně jako pedály plynu a brzdy z ušlechtilé oceli.

Ale to hlavní je skutečně pod kapotou. Vidlicový desetiválec, který má ve standardu 230 kW a 750 N.m byl poladěn na 258 kW a 850 N.m při 2000 ot./min. To znamená, že maximální rychlost je nyní 235 km/h a zrychlení z 0 na 100 km zvládne vůz za 6,7 s. To vše při kombinované spotřebě 12,6 l na 100 km.