Automobil byl stále v obležení, ale je možné to připsat především několika dobře vyvinutým modelkám, které se okolo vozu pohybovaly. Jenže byla by chyba si nevšimnout toho, o jaké auto se vlastně opírají, nebo sedí v jeho interiéru.

Italdesign Giugiaro Quaranta:. Italdesign Giugiaro Quarantafoto: Novinky/Jan Čech

Quaranta je totiž vůz, jehož technická vyspělost je skutečně na výši. Tak kupříkladu pohon. Uprostřed je umístěná jednotka, jejíž kořeny můžeme vystopovat až do Toyoty Prius. Tam se jmenuje Hybrid Synergy Drive a jedná se o zážehový motor spojený s elektromotorem. Jenže tady je vše o stupínek lepší. Kupříkladu nádrže mají objem šedesát litrů, takže vůz dojede na jedno natankování až 1000 kilometrů. Elektromotory a baterie jsou také ještě o kousek lepší. Kupříkladu vůz má pohon na všechna kola. Jenže ne klasicky převodem přes kardan, ale díky elektřině. Na přední nápravě jsou totiž dva malé elektromotory pohánějící tato kola.

Italdesign Giugiaro Quaranta:. Italdesign Giugiaro Quarantafoto: Novinky/Jan Čech

Aby se neodebírala zbytečně energie z akumulátorů, je ve střeše intergorvaný solární panel. Ten dodává energii jednak pro palubní přístroje (autorádio, navigaci apod.), nebo se jeho energie přesměruje do klimatizace. Pokud automobil stojí a není třeba chladit vnitřek vozu, vyrobená energie se ukládá v akumulátorech.

Interiér Giugiaro vytvořil tak, jak to praktikoval již v roce 1980 u konceptu Medusa. Řidič zde sedí uprostřed vepředu (může, právě díky absenci středového tunelu) a za ním se posadí další dva dospělí šikmo vzad a jedno dítě přímo za ním.