Agresivní výraz chromované masky podtrhují nové světlomety s čirou optikou a vyšším světelným výkonem, vybavené místo stěračů vysokotlakými ostřikovači. Na ně navazují nová poziční a směrová světla a do nově tvarovaného předního nárazníku zakomponovaná mlhová světla (jen ve výbavě Elegance).

Atraktivní stupačky jsou nyní integrované do snížených prahů a vzhled ryzího off-roadu ještě zesilují široké boční ochranné lišty, bránící zbytečnému poškození laku při jízdách divočinou. Změnila se i zadní partie - nová jsou koncová světla vozu a modifikovaný nárazník v barvě karosérie.

Ve výbavě kompas

Kabina nového Patrolu GR nabídne nové materiály a vyšší komfort při zachování stále stejně stoprocentní funkčnosti a praktičnosti. Bohatší polstrování loketních opěrek i čalounění dveří zvyšuje celkový dojem z kvality vozu, stejně jako luxusní čalounění z jemně perforované kůže, patřící do výbavy na přání.

Odkládací prostory v kabině nabízejí lepší využitelnost, ať již jde o schránku před spolujezdcem, nebo schránku ve středové konzole pod loketní opěrkou. Nová palubní deska je z měkkých příjemných materiálů, doplněných novou imitací vzácného dřeva či hliníku. Pro lepší pocit řidiče má ruční brzda madlo potažené pravou kůží. Nový volant pocházející z amerického Infiniti Q45 skvěle padne do rukou.

Patrol GR opět nabízí výběr dvou úrovní výbavy Comfort a Elegance a dvou karosářských verzí. Pětimístný třídveřový Hard Top je obratnější v terénu, zatímco rozměrný pětidveřový Wagon je schopen nabídnout pohodlí pro sedm cestujících.

Ke standardní výbavě patří automaticky uzamykané volnoběžné náboje předních kol, speciálně do terénu upravený protiblokovací systém brzd ABS, dva čelní airbagy a plná elektrická výbava včetně ovládání antény.

Ve vyšší výbavě má Patrol GR také boční airbagy, samočinnou klimatizaci, elegantní šestnáctipalcová kola z lehké slitiny, kompas a ukazatel venkovní teploty, ostřikovače světlometů, obložení středové konzole ze sametově matného hliníku, nebo na přání elektrické ovládání a vyhřívání kůží potažených sedadel, komfortní automatickou převodovku a elektricky ovládané střešní okno.

Vypínatelný stabilizátor

Vůz s odolným žebřinovým rámem má trvale poháněnou zadní nápravu, v případě potřeby je možné přiřadit pohon všech kol, třeba i s redukcí. V extrémních podmínkách ocení řidiči elektricky ovládanou uzávěrku zadního diferenciálu. Originálním prvkem běžné výbavy je vypínatelný stabilizátor zadní nápravy, který zaručuje posádce mimořádně pohodlnou jízdu na silnici, aniž by omezoval výjimečné schopnosti vozu v terénu.

Třílitrový turbodiesel s přímým vstřikováním paliva a mezichladičem stlačeného vzduchu má výkon 159 koní a nejvyšší točivý moment 354 Nm, což dává automobilu spoustu síly do každého terénu. Je výtečně odhlučněný, takže Patrol GR patří k nejtišším terénním vozům vůbec.

Patrol GR utáhne bržděný přívěs o hmotnosti 3,5 tuny a jeho střecha snese zatížení nákladem až 200 kg. V terénu vůz zvládne brodění vodou hlubokou 700 mm, boční náklon 48° a vyšplhá do 39° svahu. Opět jsou také k dispozici dvou- nebo pětimístné užitkové verze Wagon v kategorii N1 s posuvnou či pevnou přepážkou a možností odpočtu DPH.