Tohle auto je typickým italským plnokrevníkem už v základní verzi. Maserati Gran Turismo nabízí perfektní design, vysoký komfort cestování, luxusní interiér a také vidlicový osmiválec o objemu 4,2 l (298 kW).

Jenže být důstojným konkurentem Posrche nebo Ferrari je těžká věc a s jen jedinou verzí to prostě nejde. Gran Turismo S tak dostane pořádnou změnu na agregátu, která by měla konkurenci trochu více ztížit dýchání.

Maserati Gran Tourismo:. Maserati Gran Turismo S

Pod kapotou se tak objevuje o půl litru větší agregát, který můžeme vidět třeba v Alfě Romeo 8C Competizzione. Tady je ovšem naladěný na 324 kW, což přesně koresponduje s ostrým trojzubcem na masce chladiče. Tohle žihadlo totiž umí zvládnout sprint z 0 na 100 km/h za 4,9 s (klasická verze za 5,2 s).

Samozřejmostí jsou i drobné úpravy na podvozku, převodovce (podle informací by měla řadit o dost rychleji než je tomu dosud) a brzdách, které budou výrazně posíleny. 

Kdo by se chtěl tímto vozem pokochat, bude muset počkat několik měsíců, než se dostane do výroby a přiveze ho český importér Scuderia Praha (prý v září tohoto roku), nebo se bude muset vydat na ženevský autosalon, kde proběhne premiéra tohoto vozu.