Základem vozu je tradičně prostorový rám, na který jsou připevněny všechny díly karoserie a také součásti pohonu a podvozku. I když karoserie v podání 3D designerského střediska Miysis vypadá hodně nezvykle ve svém neoklasicistním pojetí sportovního kupé (z profilu lehce připomíná třeba německé Wiesmanny), to nejdůležitější je právě pohonná jednotka.

Imperia GP:. Imperia GP

Jedná se totiž o agregát firmy Weber Motor, který je klasickým hybridem, jenže proti velkosériovým motorům v dotaženějším provedení. Jedná se o zážehový vidlicový čtyřválec o objemu dva litry, který má největší výkon 130 kW (Weber Motor nabízí ještě se 147 a 165 kW). Točivý moment 200 N.m při 5000 ot./min se někomu může zdát příliš nízký, ale je třeba si uvědomit, že na nízkou váhu karoserie není sám.

K němu se totiž připojuje elektromotor o výkonu 100 kW a točivém momentu 350 N.m. Velkou výhodou tohoto spojení je to, že spalovací motor je velmi kompaktní a váží méně než sto kilogramů. Přidaný elektromotor tak doplní kilogramy na hodnotu standardní s klasickými čtyřválci.

Zajímavé odkazy:
Výrobce:Automobiles Imperia
Spalovací motor:Weber Motor
Hybridní technika:Green Propulsion
Design:Miysis

Spotřeba vozu se tak pohybuje na hranici pouze pěti litrů na 100 km, pokud jede vůz na smíšený pohon. Je však možné zapojit i pouze elektřinu a šedesát kilometrů pak lze ujet na jedno nabití Li-Polymerových akumulátorů. Ty lze na 100 procent nabít zase za čtyři hodiny.

Imperia GP:. Imperia GP

A jak je to s jízdními vlastnostmi? Automobil s kompozitovou karoserií má velmi malý odpor vzduchu, což se projevuje i na jeho sportovních vlastnostech. Tak kupříkladu z 0 na 100 km pouze s elektromotorem zrychlí za 7,1 s, když se zapojí do provozu i spalovací motor, klesne tato hranice na 4,1 s.