Divize Abarth se rozrůstá stále víc. Už má dokonce i svoje vlastní exkluzivní ústředí, které se nazývá Oficine 83. Zde se budou připravovat všechny budoucí vozy se znakem štíra.

Fiat 500 Abarth je však posledním kusem, který byl připraven ještě v továrně Fiatu. Ale to nic nemění na tom, že tenhle prcek bude mít hodně co nabídnout.

Tak především se pod přední kapotou bude žhavit přeplňovaný motor 1.4 16V Fire se zdvihovým objemem 1368 ccm. Ten nabídne maximální výkon 99 kW při 5500 ot./min. Točivý moment má svou první maximální hodnotu 180 N.m ve 3000 ot./min. Ale když se zmáčkne tlačítko, zvýší se hodnota točivého momentu až na 206 N.m.

Fiat 500 Abarth:. Fiat 500 Abarth

Pokud se podíváme na podvozek, tak se podivíme. Za šestnácti či sedmnáctipalcovými koly se budou totiž skrývat celkem slušné kotouče o průměru 284 mm vpředu a 240 mm vzadu.

Pokud půjdeme po nápravách dál, objevíme tam pětistupňovou manuální převodovku a zařízení, které Fiat nazývá TTC (Torque Transfer Control). Že by to byl samosvorný dieferenciál na tomto typu vozidla, to asi nepůjde. Pravděpodobně se tak rozšířila funkce stabilizačního systému, který by měl simulovat tohoto mechanického pomocníka.