Výsledek pojmenoval Kicherer jako 42 ICE. Asi proto, že člověka až mrazí v zádech, když se tímto autem sveze. Turbodieselový motor dostal totiž pořádnou nálož dopingu a to vyhnalo točivý moment z 700 na 900 N.m! Výkon vzrostl z 225 na 264 kW.

Podvozek musel být k takovému nárůstu vnějších charakteristik pořádně přizpůsoben. Je snížen, tlumiče jsou sportovnější a posílila i brzdová soustava.

Kicherer 42 ICE:. Kicherer ML 42 ICE

Výsledkem je maximální rychlost 280 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,1 s.

Pokud se podíváme na karoserii, tak poznáme, že Kicherer se kromě nových kol moc vzhledem nezabýval. Prostě nasadil paket z ML 63 AMG a nalakoval ho bílou barvou. To v interiéru je to už jiná. Sice tu také najdeme prvky z AMG, ale přístrojovou desku nebo výplně dveří potažené kůží u továrního úpravce vážně nenajdeme.

Kicherer 42 ICE:. Kicherer ML 42 ICE