Peugeot vždy nabízel sportovnější varianty svých modelů, aby se mohli zákazníci dobře svézt za přijatelné peníze. V současné chvíli však mají jen možnost si koupit jen model 207 s výkonným motorem se 128 kW, což je málo.

Model 308 se však po ženevském autosalonu začne také vyrábět s tímto agregátem, tedy se zážehovou šestnáctistovkou o výkonu 128 kW při 6000 ot./min a točivém momentu 240 N.m při 1600 ot./min.

Peugeot 308 GT:. Peugeot 308 GT

Automobil bude osazen šestistupňovou manuální převodovkou, která tradičně bude pohánět pouze přední kola. Maximální rychlost vozu je 223 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne vůz za 8,3 s.

Kombi SW až pro sedm lidí

Jak jsme již před několika týdny předeslali, Peugeot bude vyrábět i model 308 SW. Nyní značka oficiálně představila automobil včetně jeho technických specifikací.

Peugeot 308 SW:. Peugeot 308 SW

Vůz narostl na rozvoru o velmi solidních 100 mm na 2708 mm a celkem je nyní dlouhý 4,5 metru. Díky tomu se do interiéru vejdou až tři řady sedadel. Třetí řada je vyjímatelná, druhá posuvná a sklopná. V pětimístné konfiguraci má vůz zavazadelník o objemu až 573 l, ale to je s posunutými sedadly zcela vpřed. Pokud se bude dbát na pohodlí cestujících, tak se zmenší na 508 l. Velmi zajímavá hodnota je po sklopení sedadla spolujezdce. Potom se totiž dá do interiéru naložit předmět dlouhý až 3,1 m.

Peugeot 308 SW:. Peugeot 308 SW

Pohonné jednotky jsou ty samé, které nalezneme i v hatchbacku. Nejslabší je vznětová šestnáctistovka s 66 kW, nejsilnější pak verze, která pohání i výše popsaný model GT.

Ceny obou modelů zatím nejsou určeny.