Zákazníci se nikdy s tímto vozem na obyčejnou silnici nedostanou. Tohle auto je určeno vyloženě pro okruhy a závody seriálu FIA GT3. Ale samozřejmě, že kdo má peníze, ten si může koupit i takovýto závodní speciál a pak si pronajmout třeba okruh v Mostě...

Ten, kdo to udělá, dostane do ruky závodní volant s minimálním průměrem, zato s maximálním průřezem věnce. Však také bude třeba pořádně zatnout prsty do volantu. Vzadu si totiž tradičně „pobrukuje“ šestiválec boxer o obejmu 3,6 l. ten pochází z jiného závodního vozu - Porsche Mobil1 Supercup. Výkon však povyrostl na 324 kW (+15 kW), který je dosažitelný v 8000 ot./min.

Porsche GT3 Cup S:. Porsche GT3 Cup S

Točivý moment 430 N.m je sice solidní hodnota, ale jeho vrchol v 7250 ot./min všem z plných plic říká, že odspodu tohle auto netáhne. Tady se musí točit pekelně vysoko. Převodovka je závodní, tedy brutálně kopající sekvenční šestistupňová.

A co na to podvozek? Ni moc. Ten si totiž s tímto výkonem poradí jako nic. Jeho základ je totiž ještě o třídu výš - ve skupině GT2. Původním majitelem těchto komponent je totiž 911 GT3 RSR. Takže brzdy mají vpředu průměr 380 mm, což je jistě velmi úctyhodná velikost.

Porsche GT3 Cup S:. Porsche GT3 Cup S