Pětidveřový hatchback s náhonem na přední kola bude nejen k vidění v evropských výkladních skříních až v únoru 2004. K dispozici budou tři motory s manuální nebo automatickou převodovkou s výjimkou verze s motorem o objemu 1,4 litru, která bude vybavena jen manuální převodovkou.

Kupující si tak budou moci vybrat ze tří čtyřválcových motorů Euro 3. Nejmenší motor o obsahu 1,4 litru a výkonu 68 kW (92 koní) se z 0 na 100 km/h dostane za 11,6 vteřiny a nejvyšší rychlost má být 172 km/h. Spotřeba je standardních 7,2 litru na 100 km.

Výkonnější verze o obsahu 1,6 litru dává výkon 80 kW (109 koní), což umožňuje vyvinout rychlost až 187 km/h a akcelerovat z 0 na 100 km/h za 10,7 vteřin. Spotřeba 7,1 litrů na 100 km dává při šedesáti litrové nádrži "operační okruh" 840 km.

Nejrychleji a nejsportovněji se projedete v Lancetti s motorem o obsahu 1,8 litru s výkonem 90 kW (122 koní). Z 0 na 100 km/h zrychluje za 9,5 vteřiny a nejvyšší rychlost je 194 km/h. Na 100 km nové Daewoo spotřebuje 7,5 litru. Pro dva nejvýkonnější motory je kromě pětistupňové manuální převodovky dostupná také čtyřrychlostní automatická.

Vzhled nového hatchbacku od Daewoo navrhovalo turínské designové studio Italdesign, které se mimo jiné podílelo na designu vozů Daewoo Matiz, Kalos a Evanda. Mandlové obrysy čirých světlometů a nové pojetí mřížky chladiče s pochromovaným znakem automobilky Daewoo jen podtrhují povedenou příď celého vozu.

Rozměry 4 295/1 725/1 445 (délka/šířka/výška v milimetrech) tvoří kompaktní vůz s krátkým převisem zádě, což vytváří svižnější a sportovnější vzhled. O interiéru toho zatím není moc známo, ale výrobce slibuje nadstandardní prostor pro nohy vzadu sedících pasažérů.