Tento vůz má k sériové výrobě velmi blízko. Snad jediné co neočekáváme, že se na výrobní linky dostane jsou přední světla s trochu zvláštní maskou chladiče. Na zahraničních motoristických serverech se k designu nevyjadřují zrovna pochvalně (např. Autoblog zakončil článek větou „Hondo, děsíte naše děti“).

Však však nabízí i lepší věci. Především je to interiér až pro osm lidí. Ti si budou moci pochvalovat skutečně velkorysý prostor pro kolena a variabilní skládání sedadel. Pokud se jednoduchým hmatem složí zadní dvě řady, vznikne zcela rovná plocha pro naložení i velmi dlouhých předmětů.

Honda Pilot:. Kromě přední partie jsou ostatní tvary vozu hodně tradiční.

V roce 2009, kdy se nová generace vozu Honda Pilot na trhu objeví (v USA je již dnes vůz stejného jména v nabídce) se bude moci zákazník potěšit i z excelentního motoru. Pod kapotou totiž bude vidlicový šestiválec. Ten bude moci pro úsporu paliva a tedy i snížení emisí odpojovat některé válce. To není žádná novinka, jenže Honda bude moci jet na šest, tři, ale také čtyři válce. Honda tak rozšířila svůj současný systém VCM, kde motor pracuje buď se všemi šesti válci, nebo jich polovinu odpojí.

Jak funguje odpojování válců?
Řídící jednotka vyhodnocuje potřebu přísunu paliva pro požadovaný výkon, zatížení a rychlost vozu. Pokud vyhodnotí, že není zapotřebí všech šesti válců (např. při ustálené jízdě na silnici I. třídy), dá pokyn vstřikovačům, aby nedávkovali pro některé válce palivo a odpojí také přívod elektřiny od zapalovací svíčky. Při zvýšené potřebě výkonu a točivého momentu dojde okamžitě k obnovení dodávky paliva i elektřiny.