Tento vůz možná někomu může připadat velmi podobný konceptu Jeepster, jenž představila značka v roce 1998. Ale nemá s ním společného nic až na to, že je to dvousedadlový otevřený vůz.

Renegade je vyloženě ekologický vůz. Jeho pohonná jednotka se skládá vlastně ze dvou motorů velmi přívětivých k životnímu prostředí. Jedna jednotka je vznětový tříválec o objemu 1,5 l se vstřikováním močoviny do výfukového potrubí (pod známým označením Bluetec). Agregát má výkon 85 kW a spotřebu dva litry, tedy asi čtyřikrát nižší, než by tomu bylo u stejně objemné a výkonné zážehové jednotky.

Jeep Renegade

Jeep Renegade

Druhým pohonným ústrojím jsou elektromotory napájené Li-on akumulátory. Elektromotor nabízí výkon 200 kW a dojezd 64 km na jedno nabití. Společně se spalovacím motorem pak je dojezd vozu přes 640 km.

Vůz nabízí vše, co správný teréňák má mít. Pohon všech čtyř kol, uzávěrky diferenciálů a terénní převod do pomala.

Vůz o rozměrech 3885 x 1698 x 1431 mm stojí na ohromných terénních pneumatikách BF Goodrich o rozměrech 235/65 R20. Váhu vozu se dvěma pohonnými jednotkami výrobce nezveřejnil.

Jeep Renegade:. Vůz má jen minimální ochranu před nepříznivým počasím.

Automobil je však zajímavý i uvnitř. Například volant nemá v sobě zabudovaný airbag, ale na středu volantu sídlí displej, na kterém se zobrazují některé důležité informace pro řidiče, jako například navolený převod automatické převodovky. Ochranný „pytel“ pak dostal své místo pod čelním sklem a v případě nárazu se tak rozbalí přes volant k řidiči.

Zajímavý je i centrální velký displej, na kterém se trojrozměrně nastavuje prakticky vše, kromě převodovky. Tlačítka na jejich volbu jsou totiž na volantu v jednotlivých paprscích.