První motor, turbodiesel o obsahu 1,3 litru a výkonu 51 kW (70 koní), pomohl prototypu Opel ECO-Speedster ustavit celkem sedmnáct mezinárodních rekordů. Druhá pohonná jednotka, zážehový motor o objemu 1,0 litru a výkonu 44 kW (60 koní), je vybavena technologií TWINPORT, která pomáhá výrazně snížit spotřebu paliva.

Oba nové agregáty ještě doplňuje už známý čtyřválec 1,2 ECOTEC o výkonu 55 kW (75 koní). Podle vyjádření automobilky Opel všechny tři motory splňují emisní limity normy Euro 4, které budou v platnosti od roku 2006.

Ze všech designových změn, které Agila doznala, nejvíce upoutá vnější maska chladiče a širší přední i zadní nárazníky, které jsou probarveny podle odstínu karoserie. V interiéru na sebe upozorní sportovní tříramenný volant.

Modernizovaná Agila má bohatší bezpečnostní výbavu, která zahrnuje čelní i boční airbagy, systém ABS a systém bezpečnostního uchycení pedálů PRS. Zadní sedadla lze opět sklopit a tím rozšířit zavazadlový prostor v rovnou ložnou plochu.