Zatím Hummer uvolnil jen několik nákresů. Nyní se představuje vůz v celé své kráse, i když na skutečné „plechy“ si musíme počkat až na NAIAS. Auto je dost krátké na to, aby se s ním dalo zaparkovat i v Praze do řady. Vždyť jeho rozvor nyní činí „jen“ 2616 mm. Sice bude vyčnívat trochu do strany (šířka je 2057 mm), ale i tak je to posun k lepšímu.

Hummer HX Concept

Hummer HX Concept

Na pětatřicetipalcových pneumatikách pak stojí karoserie, jejích schopností je měnit střechu. Buď lze mít klasickou pevnou, nebo jí lze postupně odmontovávat a dostat tak až solidní kabriolet, kterému se dají sundat i dveře. Interiér je zatím jen na nákresu, ale i tak je vidět, že středový tunel neudělá z tak širokého vozu zrovna prostorový zázrak.

Hummer HX Concept

Technicky je na tom Hummer HX na výši. Všechna kola jsou nezávisle zavěšena. Vpředu se dá odpojit stabilizátor pro větší zdvih, zadní náprava pak není kovaná, ale pořádně fortelně obrobená. Pod přední kapotou je pak vidlicový šestiválec o objemu 3,6 l, jenž může spalovat i bioethanol E85. Od něj se točivý moment rozvádí přes šestistupňovou automatickou převodovku na všechna kola.