Za minulý rok prodala Toyota celkem 2,62 miliónů automobilů, zatímco Ford o 61 962 méně. To znamená, že propad amerických automobilek stále pokračuje a Ford se musí zamyslet nad tím, proč se za loňský rok prodalo o téměř dvanáct procent méně automobilů s jeho značkou než tomu bylo v roce 2006.

Také General Motors, zatím jednička na americkém trhu má velké problémy, ale z jejich řad zní optimismus. Pokles šest procent na celkových 3 822 611 vozidel ještě stále celkem jde. GM navíc hodlá v budoucnu investovat do více ekonomičtějších a ekologičtějších vozidela lépe tak konkurovat dováženým značkám.

Velkých SUV ubude a podle posledních zpráv v GM také zrušili vývoj nových vidlicových osmiválců. Ty měly přijít do další generace cadillacu, ale jak to vypadá, GM bude asi směřovat do silnějších šestiválců nebo hybridů po vzoru Lexusu.

Zajímavý je stav Chrysleru. Tomu se podařilo stabilizovat svůj prudký propad. Pokles prodejů o 3,1 % není zas až tak drtivý a pro Chrysler a jeho nového vlastníka je výsledek 2 076 650 vozidel příjemná zpráva.

Prodeje osobních a lehkých užitkových automobilů v USA
 20072006změna
Aston Martin1 022
BMW Group336 250313 9917,1%
Chrysler2 076 6502 142 505–3,1%
Ford Motor Co.2 559 1332 902 110–11,8%
General Motors3 822 6114 065 341–6,0%
American Honda1 551 5421 509 3582,8%
Hyundai Group772 482749 8223,0%
Isuzu7 0988 614–17,6%
Mazda296 110268 78610,2%
Mercedes-Benz USA253 433248 0802,2%
Mitsubishi128 993118 5588,8%
Nissan1 068 2381 019 2494,8%
Porsche34 69334 2271,4%
Subaru187 208200 703–6,7%
Suzuki101 884100 9900,9%
Toyota2 620 8252 542 5243,1%
VW328 068329 112–0,3%
Ostatní7 7127 0199,9%
Celkem16 153 95216 560 989–2,5%
Zdroj: Automotive News