Podle Bootha je indická společnost hlavním kandidátem na převzetí kontroly nad oběma automobilkami. Nyní se obě firmy posunují do úrovně podrobných jednání, kdy bude potřeba vyřešit nejen finanční stránku věci, ale Indové se budou muset sejít s odbory a projednat případnou koupi i se zaměstnanci.

Zástupci Tata Motors se nechali slyšet, že doufají v podpis smlouvy v následujících týdnech, a že vkládají velké naděje do dalších vyjednávání.

Tata je v prodeji dvou britských automobilek favoritem už několik týdnů, kdy byla označena za nejsolventnějšího a nejlepšího kandidáta na jejich odprodej i odboráři a zástupci dodavatelských firem.

Další články o prodeji Jaguaru a Land Roveru
Jaguar a Land Rover chtějí dvě indické firmy a americký fond
Land Rover a Jaguar budou prodány až na konci roku
První nabídka za Jaguar - tři miliardy liber
Tata Motors není žádným automobilovým trpaslíkem. Na indickém trhu jí jednoznačně patří první příčka v domácích výrobcích a navíc spolupracuje s několika dalšími podniky. Sama si dovolila koupit v roce 2004 firmu Daewoo Comercial vehicles, má podíl ve španělské výrobně autobusů Hispano Carrocera a joit venture uzavřela z brazilskou firmou Marcopolo, thajskou Thonburi Automative Company a italským Fiatem.