V současné chvíli podle časopisu Automotive News navazují první kontakty zástupci obou firem, aby se dohodli na vzájemné spolupráci při výměně jednotlivých modelů. Nepůjde o žádné převratné akvizice, ale o tradiční spolupráci, kdy jedna firma bude vyrábět vozy i se znakem druhé pro prodej na jejím trhu. Spolupracovat my měly značky v rámci nákladních vozů.

Už dnes Nissan takto spolupracuje s japonskými značkami Mitsubishi či Suzuki. Druhý jmenovaný například bude dodávat do USA pickup Navara, který však ponese logo Suzuki.

Pokud budeme hledat podobné partnerství na druhé straně, jistě si vzpomeneme na nedávné a dobře fungující výměny Chrysler - Hyundai, Volkswagen či Mitsubishi. V současné chvíli Chrysler navíc spolupracuje s čínským výrobcem Chery, s nímž hodlá postavit velmi levný vůz pro Čínu a hatchback pro celý svět.