Prodeje Fiautu Croma jsou žalostné. Automobil, který měl zachránit značku neuspěl a dnes si ho žádají jen málokteří zákazníci. Kupříkladu v České republice si ho za deset měsíců koupilo jen 21 zákazníků. O jeden kus lepší je třeba i hodně zvláštní Nissan Primera.

Fiat tak potřebuje tuto modelovou řadu oživit. Toho chce dosáhnout vzhledem, který byl pro příští rok zásadně změněn.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

V přední partii poznáme světlomety z Fiatu Bravo, stejně jako jeho masku. Nárazník ale už má Croma svůj s velkými otvory pro chladicí vzduch. Úprav je na karoserii víc, ale nejsou tak výrazné, jako právě přední část.

Také pod kapotou najdeme novinku. Bohužel se jedná o spíš degradaci. V Itálii bude totiž zanedlouho zrušen větší ze zážehových motorů - 2.2/110 kW. Zůstává tak pouze osmnáctistovka se 103 kW. Jak to bude v dalších zemích zatím není ze zpráv značky jasné.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Fiat totiž pochopil, že zážehové motory jsou dnes již téměř neprodejné. V Evropě se z drtivé většiny prodávají vznětové agregáty. Croma nabízí hned tři: 1,9 l (88 a 110 kW) a 2,4 l (147 kW).

Výbava vozu opět posílila. K dispozici je víc airbagů (až devět), z Fiatu Bravo se přesunula i navigace s audiosystémem BlueMe, DVD přehrávačem a harddiskovou pamětí.