V Evropě se hned strhla velká hádka o to, zda bude tohle auto i zde  nebo ne. A není se čemu divit. Už na první pohled je jasné, že Atenza Sport je vyloženě japonská specifikace. Poznáte to například na předních světlech.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Podle zahraničních časopisů a internetových serverů se tato podoba skutečně dostane i k nám. Změny samozřejmě nějaké budou, ale doufejme, že ne moc. Jedno se prý však stane - vůz přijde s novým jménem. Třípísmenné MPS už asi netáhne, takže se dočkáme dynamického přídomku GT-M.

Technicky bude Mazda 6 GT-M vycházet z vrcholné standardní specifikace. Bude tedy mít čtyřválec o objemu 2,6 l, který však má v sérii pouhých 125 kW. To je na sportovní model dost málo, takže dostane turbodmychadlo, čímž výkon vzroste na 206 kW.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Pokud vše půjde dobře, tak se dostane pod kapotu také technika pohonu všech kol. Zákazníci se tak nebudou muset obávat tolik o své pneumatiky, jako u menší Mazdy 3 MPS, která opravdu hodně divoká.