Návrat to bude jistě více než majestátní. Vždyť vozy typu Landaulet byly vždy u Maybachu tím nejlepším, co bylo nabízeno. Ani nová verze nebude výjimkou.

Základem je parádní model 62S, který má pod kapotou přeplňovaný vidlicový dvanáctiválec o objemu šest litrů. Ten má výkon 450 kW, což jistě bude k pořádnému vzduchovému víru stačit.

Jenže Maybach nabízí především luxusní svezení, a to něco váží. Však také do interiéru jako dekorace jsou instalována obložení z pravého dřeva, kovu ale i žuly. Sedačky jsou potaženy pravou teletinou a jen nastavování zadních křesel stojí to samé, co automobil nižší střední třídy. Proto má agregát také extra silný - jeho 1000 N.m je k dispozici již ve dvou tisících otáčkách.

Landaulet spoléhá na klasiku, tedy žádné novoty. Shrnovací několikavrstvá střecha se stahuje za zadního sedadla elektricky, poté jí však řidič musí překrýt ručně luxusním pouzdrem. Na svém místě zůstávají rámy bočních oken i okna samotná. Otevřená část začíná za předními sedadly, kde je i výsuvná přepážka, která odděluje prostor pro pasažéry vzadu a řidiče.

Automobil, který bude v příštím roce vyroben v exkluzivní sérii dvaceti kusů má všechny prvky výbavy, jaké Maybach nabízí i u limuzín. Najdeme tady tak solární střechu nad řidičem, která pomáhá získávat energii pro náročnou klimatizaci, standardem je interkom, elektricky polohovatelná všechna křesla s masáží a další vymoženosti.

Jediné, co vozu chybí, je výklopný displej ze střechy (zabudovat jej do plátna se zatím ještě nikomu nepodařilo), a také možnost elektrochromatického ovládání průhlednosti střechy. Ale to je u landauletu celkem zbytečné.