Audi chce v roce 2011 prodávat už 1,5 miliónů automobilů, ale nemá na to dostatečné kapacity prodejců. Zákazníci odmítají jezdit stovky kilometrů, aby se podívali na auto, které si třeba ani nekoupí. Audi tak hodlá radikálně zvýšit pročet svých prodejních partnerů ze současných 2700 na 3000. Audi bude pomáhat novým partnerům ve stavbě autosalonů, které mají splňovat určité standardy jak technické, tak i designerské.

Kdo si chce koupit Porsche, ten se jistě nemusí moc rozmýšlet a klidně si tu stovku kilometrů zajede. Jenže bohatí zákazníci jsou zhýčkaní, takže se musí chovat jako v bavlnce. Zvlášť ti z východu, kteří ke svým penězům přišli nedávno a nyní touží po svém vlastním sporťáku. Porsche tak zvýší prodejny ze současných 650 stánků na přibližně 720. Největší nárůst by měl být právě ve východních zemích, jako je Rusko, Indie či Čína.

Ovšem ani západní Evropa se nemusí obávat, že by na ní Porsche zapomnělo. Zde hodlá značka především zlepšit síť servisů, aby se snížily čekací doby na opravy. Tato kritika šla především ze strany francouzských zákazníků, kteří sice mají prodejny dostupné, avšak servis každý z prodejců nemá a je třeba odvážet auta do hodně vzdálených míst.