U nejnovějších Moto Guzzi jsme byli zvyklí na design, který se líbil snad všem motorkářům. Stelvio ale přijíždí s trochu problematickým vzhledem. Hlavně přední část vypadá zvláštně, jako kdyby guzzina nabourala do zdi. Zadní partie nám zase hodně připomínaly BMW R1200GS. Právě na legendární enduro má novinka políčeno asi nejvíc.

Při dálkových jízdách hodně pomůže nastavitelný štítek, motorka je připravena i na instalaci bočních kufrů, samozřejmostí je nastavitelné sedadlo.

Motorová novinka

Moto Guzzi se teprve nedávno pochlubilo se zbrusu novým dvouválcem vybaveným čtyřventilovým rozvodem.

Poprvé se tato pohonná jednotka objevila v nádherném grisu. Výkon 100 koní enduru určitě stačí, zadní kolo roztáčí tradičně kardan.

Na drátěné ráfky můžete obout i pneumatiky s terénním vzorkem.