Článek
Bentley, stejně jako Bugatti, patří do koncernu Volkswagen, konkrétně do luxusní sekce. Nápad tedy tolik neudivuje. Otcem myšlenky je prý sám Franz-Josef Paefgen, ředitel Bentley.
Pod kapotu se tak nastěhuje čtyřikrát přeplňovaný šestnáctiválec, jenž má více než 1000 koní. Podle prvních informací se však agregát nedostane do současného Arnage, ale do již připravovaného následovníka, který bude mít karoserii z hliníku a bude tedy o několik set kilogramů lehčí.
Podle AutoCaru se motor objeví i v sedanu Flying Spur, který je nejluxusnější variantou značky.
Automobilka z britského Crewe v současnosti staví luxusní sedany, kupé a kabriolety s velmi výkonnými agregáty o objemu 6,75 l. Tyto motory však už v moderní konkurenci neobstojí, nejlepší léta mají za sebou. Vlastně už desetiletí, představeny byly před padesáti lety. V budoucnu prý ovšem zůstanou zachovány s úpravami, jako je instalace hybridního systému.