Tata je přirozený partner, který se nabízí. Jeho levné pracovní síly jsou ideálním prostředkem k tomu, jak udržet vůz mezi superlevnými automobily, a tím zahltit i méně ekonomicky silné státy. Navíc má Tata dlouhodobě kvalitní zázemí, mohutné výrobní prostory (Tata dokonce nyní staví dvě nové továrny) a ani její vývojový tým není nejhorší. V Tata totiž působí mnoho zahraničních specialistů, kteří jsou zde hodně slušně placeni. Najdeme zde například bývalého hlavního designéra automobilky Proton (Mahathir Mahathir), bývalý hlavní technik jednoho ze závodních týmů Ferrari pro Le Mans (Heinz Knudsen) a další.

Fiat na druhou stranu má své vlastní designéry, techniky a výrobní kapacity, které dokáží dodat vozu ten pravý punc světovosti.

Fiat oznámil vstup do společného podniku s tím, že výsledek jejich spolupráce bude světu představen v roce 2010, což je rekordní čas. Vývoj už prý započal a podle našich odhadů se bude jednat o sladění dvou na sobě nezávislých projektů - ultralevného automobilu který vyvíjel samostatně Fiat i Tata.

Tata ale má náskok. Už na začátku roku začala testovat svůj vůz, pro který už tehdy měla zajištěn odbyt i pod značkou Fiat. Jednalo se však o vyloženě indický projekt, ke kterému přistoupil Fiat jen na základě smlouvy, jenž mu zaručovala výrobu modelů Linea a Grande Punto v indických továrnách.