Zákazníci sice mají "babyjaguara", ale chtějí se cítit jako v tom dospělém. A že už Jaguar automobil omladil v červnu tohoto roku? Ale ne. Stačí se pořádně začíst do našeho předchozího článku a zjistíte, že nová mřížka chladiče a dvě nové barvy vlastně nejsou ani faceliftem. Nyní Jaguar hlásí, že na voze je více než 500 nových dílů.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Popravdě řečeno, my tam tolik změn nevidíme. Přední maska je zcela nová. Už nemá rozdělenou mřížku chladiče, nový je nárazník (jak vpředu, tak i vzadu), upravena byla i optika zadních světel.

Facelifty jaguarů
XK a X-Type
XJ
S-Type

V interiéru nalezneme změněné obšití sedadel, nové povrchové panely střední části přístrojové desky, nebo také možnost připojení iPodu k audiosystému.

Pod kapotou je také novinka. Turbodiesel je totiž možné spojit s šestistupňovou automatickou převodovkou.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Změn není mnoho, Jaguar měl spíš představit nový model. Jenže všichni víme, jak na tom Jaguar v současné době je. Představil úžasný vůz XF (náhradníka S-Type) a tím značně vyčerpal rozpočet. V současnosti je na pořadu dne prodej značky, takže se vyčkává, co bude. O novém vlastníkovi by mělo být jasno během dvou měsíců.