Dunlop Sportmax Roadsmart je pneumatika, která byla vyvinuta proto, že její předchůdkyně Sportmax D220 ST už nevyhovovala nejmodernějším požadavkům. Ne že by byla špatná, ale bylo potřeba zlepšit jisté vlastnosti, aby Dunlop mohl konkurovat ostatním značkám.

Velký podíl na zlepšených vlastnostech má mít technologie Triple Tread Compound (TTC), která se běžně užívá u pneumatik pro motorsport (např. verze Sportmax GP Racer a Qualifier RR). Přeloženo do češtiny - pneumatika má tři různé běhounové směsi, které mají specifické vlastnosti při různých stylech jízdy. V zatáčkách se využívá jiná směs s jinými vlastnostmi, než třeba na rovné silnici.

Navíc pod běhounem je nový ocelový bezešvý pás, jen snižuje deformace pneumatiky, zvyšuje možnost zatížení a snižuje zahřívání pneumatiky.

Sportmax Roadsmart je však pneumatika pro použití na cestovních strojích. A když zaprší, i nejlepší sportovní pneumatika končí. Proto technici vytvořili nový systém drážkování, jenž sice zasahuje i do střední vodící části, ale nenarušuje stabilitu a přitom prý mnohem lépe odvádí vodu.

Pneumatika je k dispozici v pěti verzích na přední a šesti verzích na zadní kolo.