Honda CRX skutečně svého nástupce dostane, jak jsme již jednou předeslali. Honda se se svým cílem nijak netají - zatím má ve svém portfoliu slušné rodinné vozy, které mají sice sportovnější zaměření, ale nic vyloženě pro emoce to není. Následovník Hondy CRX by měl oslovit především mladší klientelu, která nepotřebuje prostor pro rodinu, ale žádá spíš prvotřídní sportovní vezení.

V Japonsku představený vůz však je zatím jen konceptem, který se sériovou verzí bude mít jen málo společného. Především se asi nedostane do výroby interiér z průhledného modrého podsvíceného plastu. Stejně tak se asi nedočkáme elektronických zpětných zrcátek, kde odrazové plochy nahrazují kamery, z nichž je obraz promítán na displeji zabudovaném v přístrojové desce.

Ale jinak by automobil jistě udělal lidem velkou radost, kdyby vyšel v této podobě. A ani by si jistě nestěžovali na hybrid pod kapotou. Stačí se podívat na konkurenční Lexus a jeho hybridní vozy, které dokáží být opravdu slušnými sporťáky i přes svojí vyšší hmotnost. (viz test Lexus GS 450h)