Tyto kompaktní dodávky s omezenými vnějšími rozměry, kdy délka je pouhých 3864 mm, nabízejí nákladový objem 2,5 m3, který lze zvýšit na 2,8 kubických metrů. Užitečné zatížení vozu je 610 kg.

:. Fiat Fiorino, Peugeot Bipper a Citroën Nemo

Automobil je stavěn podle požadavků moderní přepravy, takže nákladový prostor má mezi podběhy 1046 mm místa, takže se sem vejde pohodlně europaleta. Náklad se dá zasunout do vyhrazeného prostoru buď dvoudílnými zadními dveřmi (dělení 60:40) nebo bočními posuvnými. Ty však nemají takovou šířku, aby se jimi dala paleta protáhnout. Největší jejich šířka je 644 mm. Efektivní délka ložné plochy je 1,52 m, dá se však zvětšit až k přístrojové desce. Maximální výška je 1,18 m.

Citroën ani Fiat zatím o svých vozidlech moc neprozradili, nevíce informací uvolnil Peugeot. Ten navíc dodal i motorovou paletu, která od začátku prodeje bude mít pouze dvě verze - zážehovou a vznětovou čtrnáctistovku o výkonech 54 resp. 50 kW. Benzínová varianta pak nabídne řidiči sílu 118 N.m při 2600 ot./min, naftový agregát 160 N.m při 1750 ot./min.

Oba motory jsou spojené s manuální pětistupňovou převodovkou, turbodiesel pak může mít i pětistupňovou robotizovanou převodovku.