Ve výrobě tak zůstane jediný model D8, který je hlavním tahounem prodejů a tedy i největším finančním přínosem pro firmu. Automobil je totiž o dost levnější než modely C12, takže si najde mnohem víc zákazníků.

:. Spyker C12 Spyder se už nebude vyrábět. (Foto: Spyker. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.)

Model C8 tedy zůstane ve všech provedeních (Spyder, Laviolette a Double12 S), čeká se na terénní D12. Ten však díky finanční situaci také nabírá zpoždění. Spekuluje se, že pokud na výrobu nebude mít Spyker peníze, přenechá ji firmě Karmann. Jenže tato informace ještě stále není definitivně potvrzená.

Spyker se však i přes problémy s financemi nehodlá vzdát jen tak lehce svého formulového týmu, který mu v letošním ročníku závodů nepřinesl mnoho radostí. Investice vložené do stáje převyšují zisky z reklamy a neúspěchy na tratích pak hodnotu stáje dále snižují.