Článek
Mít něco takového doma v garáži, asi byste si pořídili průhledná vrata, aby všichni mohli závidět. Když by na ně vykukovalo tak ohromné zadní křídlo a od kraje vozu ke stěně by díky extra širokým blatníkům zbývalo jen pár milimetrů, sousedé by asi závistí pukli.
Divoká jízda ve stylu EDO začíná už u předního nárazníku. Ten má ohromné vstupy vzduchu a také stavitelný spodní límec. Dál pokračuje prohlídka přes rozšířené přední blatníky, speciální velké prahy, zvětšené zadní blatníky až k zcela novému zadnímu nárazníku s difuzorem. Přítlačné křídlo z kompozitu lze samozřejmě nastavovat.
Ale co je vzhled, když není podpořen techniku? Nic. Porsche 911 Turbo, které je základem sice není žádný beránek, ale úpravami se dokázal výkon zvednout na 398 kW. Jenže EDO jestě stále pracuje a slibuje, že do roka a do dne přijde s tuningem, který nabídne až 500 kW. I tak ale s dnešními parametry auto zvládne maximálku 330 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,8 s.
Samozřejmostí je i instalace nového pružení, brzdových kotoučů o průměrech 380 resp. 350 mm a extrémně širokých osmnáctipalcových ráfků.