Podle představitele Fordu Lewise Bootha (viceprezident automobilky zodpovídající skupinu PAG) nejde prodej uspěchat a dokonce se ještě ani neví, jestli se Ford k prodeji odhodlá. Podle jeho vyjádření totiž koncern nyní ještě stále rozhoduje, zda se mu vyplatí tyto dvě značky prodat, nebo se snažit odříznout pouze jednu (s největší pravděpodobností extrémně prodělávající Jaguar).

Ovšem proti prodeji jediné značky stojí zájem investorů, kteří si chtějí koupi neziskové značky krýt souběžným odkupem dnes prosperujícího Land Roveru. Zatím jediným skutečným zájemcem, který se vyjádřil, že by chtěl pouze značku Jaguar byla společnost JCB, která vyrábí zemědělské a stavební stroje. To však bylo ještě v dobách, kdy Aston Martin patřil Fordu a nikdo nevěděl, která část koncernu půjde na prodej.

JCB se však svého plánu nakonec vzdalo, když nechtělo čekat na "milostivé" rozhodnutí Fordu a podle jejího majitele se raději budou držet toho, co skutečně umí dokonale.