Na 240 000 automobilů vyrobených v tomto období může mít problémy s vlhkostí, která se dostane za některý z dílů brzdové soustavy. Tam hrozí zkratování ABS a ESP, což je považováno za velmi významnou bezpečnostní chybu, kterou není dobré podcenit. Automobily půjdou na svolávací akci, i když nakonec s dosud nespecifikovaným dílem mít problémy nemusí.

Jako první přijdou na řadu zákazníci z Německa, kterých je přibližně 80 000. Akce se týká i České republiky, kde se to týká asi 10 000 zákazníků.

Svolávací akce nejsou na světě ničím neobvyklým. Uchyluje se k nim téměř každá automobilka, většinou se však snaží tuto skutečnost utajit. Větší svolávací akce se však oznamují i přes média, aby se o akci zákazníci dozvěděli.

Akcím se nevyhnula ani Toyota, která je známá svými spolehlivými vozy. Na začátku tohoto roku muselo do servisů půl miliónu jejích vozidel. Velké akce se také v poslední době týkaly například značky Honda (500 000 vozů), modelů Volkswagen Passat apod.