Společnost Renault již minulý měsíc potvrdila, že hodlá navázat na úspěch levného modelu Logan a zvažuje vývoj superlevného osobního vozu pro trhy rozvojových zemí. Generální ředitel firmy Carlos Ghosn upozornil, že Indie je díky nízkým nákladům nejlepším místem pro výrobu levných automobilů a že indičtí spotřebitelé pravděpodobně budou mít o takovéto vozy zájem.

Renault letos zahájil v Indii prodej vozu Logan s cenou 428 000 až 547 000 rupií (217 000 až 277 000 Kč). Hrozí mu však silná konkurence, protože indická automobilka Tata Motors oznámila, že plánuje výrobu vozu s cenou kolem 100 000 rupií (zhruba 51 000 Kč).

Očekává se, že prodej automobilů v Indii se do roku 2010 téměř zdvojnásobí na dva milióny vozů. Více než dvěma třetinami by se měly na celkovém prodeji podílet malé modely.